1. Care este statusul expedierii mele?

Pentru a afla care este statusul expedierii dvs., puteti sa ne contactati telefonic la numarul +40741 882 888 sau trimitandu-ne un e-mail la info@agilcurier.ro, precizandu-ne numarul documentului dvs. de transport (AWB). De asemenea, puteti urmari traseul expedierii dvs. accesand pagina de internet www.agilcurier.ro, sectiunea “__________________”.

2. Care sunt dimensiunea si greutatea maxima admise pentru un colet?

Greutatea maximă admisa per colet este 31,5 kg, iar dimensiunile maxime acceptate sunt 60 x 50 x 30 cm.

3. Care este ora maxima la care poate fi inregistrata o comanda telefonica?

Orice comanda telefonica poate fi inregistrata la numarul de telefon +40741 882 888, zilnic, de luni si pana vineri, pana la ora 12:00.

4. Cand va fi preluata expedierea mea din momentul in care am efectuat comanda?

In baza comenzii online efectuate pe pagina de internet www.agilcurier.ro ori la numarul de telefon +40741 882 888, ne obligam sa preluam comanda dvs. a doua zi, exclusiv de luni si pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.

5. Cand va fi livrat coletul meu?

Coletul va fi livrat prin serviciul standard in 24 – 48 h din momentul ridicarii de catre curier.

6. In cat timp voi primi contravaloarea in numerar a rambursului, in cazul expedierilor cu ramburs?

Rambursul in numerar aferent expedierii va fi livrat la adresa dvs., mentionata pe documentul de transport, in maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la data incasarii acestuia de la destinatarul expedierii.

7. Pot primi prin e-mail confirmarea de primire la destinatie a expedierii mele?

Da, confirmarea de primire poate fi trimisa la adresa de e-mail. In acest sens, va rugam sa ne transmiteti aceasta solicitare la adresa de e-mail info@agilcurier.ro, mentionand numarul documentului dvs. de transport (AWB), iar in termen de maximum 2 (doua) zile, noi vom reveni in atentia dvs. cu informatiile solicitate.

8. In calitatea mea de destinatar, pot sa verific continutul expedierii livrate de dvs. inainte sa platesc serviciul sau rambursul solicitat de expeditor?

Nu, deschiderea si verificarea expedierii la momentul efectuarii livrarii in atentia dvs. nu este permisa.

9. Cum trebuie sa ambalez o expediere, respectiv, un colet? Imi puneti la dispozitie ambalajul?

Pentru ca expedierea dvs. sa fie ambalata corespunzator naturii si continutului sau, va rugam sa consultati sectiunea “Conditii de ambalare”, disponibila pe pagina de internet www.agilcurier.ro.

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca ambalarea corecta a unei expedieri reprezinta obligatia dvs. ca expeditor.

Nu, furnizorul de servicii nu pune la dispozitia clientilor sai ambalaje.

10. In cazul in care expedierea nu a putut fi livrata in atentia mea pentru ca, desi am fost anuntat(a) despre livrare, nu am fost acasa, cat timp am la dispozitie pentru a prelua coletul din punctul dvs. de livrare?

Termenul de stocare al unei expedieri care nu a putut fi livrata din motive independente de noi este de maximum 5 (cinci) zile calendaristice.

Expedierea dvs. va fi pastrata in toata aceasta perioada in punctul de acces si contact situat in Mogosoaia, str. Buiacului, nr. 2 – 4, jud. Ilfov, iar preluarea va putea fi efectuata de luni si pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.

In cazul in care nu va prezentati si nu ridicati expedierea in acest termen, expedierea dvs. va fi returnata expeditorului, pe cheltuiala acestuia, in termen maximum 2 (doua) zile lucratoare, calculate de la data expirarii termenului de 5 (cinci) zile mentionat mai sus.

11. In calitatea mea de destinatar, doresc sa prelungesc termenul de pastrare a unei expedieri pe care nu am putut-o receptiona. Este posibil?

Da. Pentru a solicita prelungirea duratei de pastrare a unui expedieri nelivrate, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul +40741 882 888 sau trimitandu-ne un e-mail la adresa info@agilcurier.ro.

12. Cum si cand voi sti daca expedierea mea a fost preluata sau daca a ajuns la destinatie?

Dupa efectuarea comenzii, fie online, prin intermediul paginii de internet www.agilcurier.ro, fie la numarul de telefon +40741 882 888, veti primi un e-mail de la adresa info@agilcurier.ro in care va vor fi prezentate toate detaliile aferente comenzii dvs.

De asemenea, in momentul in care expedierea va ajunge la destinatie, detaliile livrarii vor fi communicate in atentia dvs. prin SMS si e-mail.